poniedziałek, 3 czerwca 2013

ubranka przesada????



Niektóre osoby kupują sobie psy po to alby, pochwalić się koleżankom, kolegom a pies to obowiązek. Trzeba go kochać, opiekować się nim, dbać o niego. Pies to nie jest zabawka, że dziś mamo chcę psa, a jutro a znudził mi się, kup mi komputer. Tacy ludzie ubierają psy w ubranka dają je na wystawy, a nawet gwiazdy pokazują się z nimi na czerwonym dywanie.

Czy nie uważacie, że to przesada 
 
Rozumiem jak jest tylko kokarda, albo zakładamy jakieś kubraczki na zimę ale na lato sukienkę?! To chyba lekka przesada (ja sama zakładam mojemu pieskowi kokardę na łepek)


Kolejna przesada


Przesada po całości czegoś gorszego nie widziałam

Tylko kokarda i jest ok


Niema to jak ubranka na zimę żeby pieskom nie było zimno 

A wy co myślicie o ubieraniu psinki w sukienki????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz